Är med på Ponnysannings tävling

Man ska gissa hästen.

Jag gissade på hästen Lurifax, det var en innan mig som skrev " Jag ångrade mig, det är hästen Lurifax " , men hon hade redan sagt en gång någon annan häst, så jag vet inte om man får ångra sig.
I alla fall, ponnysannings blogg läser jag jätteofta, har även skickat in ett skvaller till de. :)
Ponnysanning är bäst! :)

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Paulina

Nej, det har jag inte. Det är till för att skydda sadeln, inte hästen. Har en padd under, vanligt inom islandshästvärlden :)

2012-04-11 @ 12:01:42
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0