Att vara en belieber

HATAR DU JUSTIN BIEBER? LÄS DET HÄR INLÄGGET DÅ!

Ofc som en belieber får man ta mycket skit och varje gång någon säger något om Justin Bieber, det är SÅKLART man reagerar!

Alla får ha sina egna åsikter, OFCOURSE, men ni som hatar utan andledning? Hur skulle det kännas för dig om du bara levde din dröm och fick en massa hat pågrund av EN LÅT?

Juste... Baby. Hatlåten. Han sjunger falskt säger alla. Say whut? Den kanske inte är så jätte bra, jag menar, han har gjort så jätte mycket fler bättre låtar än baby. Men seriöst. Det var hans genombrott. Det var liksom hans första gig som blev känt.
Han kunde inte styra och ställa, då skulle hans chans bli borta. De skulle sparka honom.

Hata utan andledning är bara OMOGET. Förstår du? Tänk att det finns 20 åringar som hatar Justin Bieber utan andledning... Pga att han gjorde EN dålig låt.

Lyssna på annan musik om du inte gillar honom då! Jag menar, jag gillar inte till exempel HÅÅÅRD rock som bara dunkar i huvudet, men lyssnar jag på det då? NEJ. Jag struntar i det och lyssnar på sånt jag gillar istället.



Och varför säga dumma saker till beliebers för att de gillar en viss musik? Skulle jag säga dumma saker om DIG för att du gillar någon vis grej? Nä, det skulle låta "konstigt" för andra. Låter det bättre med Justin Bieber då?

Hur många fans har du? Hur skulle du reagera om du stog på en scen och du bröt foten? Fortsätta sjunga då eller?

Gillar inte du mig, till exempel, för att jag gillar Justin Bieber? Om du förolämpar Justin Bieber förolämpar du mig. Och över 20 miljoner andra.



Och NEJ. Han är inte en PR grej. Han är bara sig själv. Vad vet du om att han är en PR grej va? Du gillar ju inte honom? Varför lägger du då ner så mycket tid på att hata?...



Sen när blev det normalt att gå runt och hata en person? Försök att leva dig in i situationen. Du loggar in på twitter, ser hat-tränder om dig själv. Du går och handlar, och hör folk skrika "HATAR DIG!!!". Hur skulle du då reagera? Skulle du må dåligt då eller?

Ta dig en rejäl funderare på varför du hatar så himla mycket.




Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Natta

Vem det nu var som skrev Alva eller Vera! Jag har inte sätt en sådan bra text på länge! Ni har så himla rätt!!!<3333

2012-04-25 @ 21:14:26
URL: http://Www.bynatta.devote.se

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0