Chill!

Ikväll så blir det att chilla och njuta av sista dagen av ledighet ( :( )

Så nu ska jag bada och sen så ska jag ta en kopp varmchoklad med vispgrädde och plugga och läsa lite och sånt. Myys!
Imorgon så kommer jag nog troligen följa med och kolla på Alice och Veras ridlektion, 1 . för att det är så himla kul (Kommer filma så ni får se lite!) 2. för att få träffa min buse nimbuz killen!!! <3



Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Till ALVA

hej alva och vera jag gillar eran blogg jätte mycket men ett tips till Alva: Snälla sluta tjata så mycket om Nimbus (svavning) Han är söt och så men vi läsare behöver inte veta allt om honom :) Jag vill inte låta dum men tänk på det. Annars är eran blogg den bästa bloggen EVER och jag gillar inte ens hästar!!!

2012-04-15 @ 21:10:03

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0