Det här med att "lita på" någon....

Hey ni bloggen... Idag har jag blivit sviken.. Därför är jag Down Town. Skulle kunna skriva VÄRSTA deep Shit inlägget men nej. Slupar med Alva nu. Lite stelt med tanke på min sur tant het.. Såklart så har jag lärt mig vilka jag kan och vilka jag inte kan lita på. Man lär sej sånt skit efter ett tag... Jag har blivit sviken förlorat vänner osså vidare! Men ibland så händer det saker i ens liv som gör så att man blir fett med ledsen och det har hänt mig nu... Dock är det saker jag kanske inte vill dela med mig just nu här och du men jag kommer skriva det ill er läsare senare när lilla jag inte är så deep Shit längre! Ärlig människa är det finaste jag vet! Så kom bah! Justja nåt som faktiskt glädjer mig till 1000 är att ni kommenterar så gulliga kommentarer om mig och mikey ponny sm och sånt gulligt! Det glädjer mig sååååååå mycket och lite till! Jag älskar verkligen er! Försöker klara av vissa saker som ALDRIG gått utan er! Så tack älskade läsare! Imorgon är er ny dag och då säger vi hej till landet! Todelo!

 

 

 

 

/Veris <3

 


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0