Farbror doktor :(

Är jag den ända som bokstavligt talat HATAR doktorn? som jag skrivit på bloggen så har jag feber och hosta.. Min pappa och jag tyckte att det var värt att kolla upp så det gjorde vi! vi kom in i det här äckliga sjukrummet som jag tycker.. Ochjag är seriöst den räddsste för sprutor i seriöst hela jvla världen! Och denna doktor ber mig att gåiväg till blod avdelningen för att ta ett blod prov..Och jag hade sagt till pappa att om jag ska til doktorn NO BLOD SAMPLE! Så nu vet vi ju lixom inte om jag har lung inflammation eller whatevvah så jag skule lika gärna kunna ha världens största lunginflammation som att jag skulle kunna ha typ en helt vanlig försylning.. Oh allt detta skit pågrund av ett litet blod prov!? Som sagt jag bokstavligt tal HATAR SPRUTOR Fast ioförsej så är faktiskt doktorn rätt okej så länge dom inte snackarr! om sina äckliga sprutor!  /Vera <3

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Lowisa

Hur hög är eran statistik på ett ungefär? :)

2012-04-20 @ 16:49:20

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0