Första inlägget! ♥

Hej bloggen!

Det här är vårt första inlägg, men inte vårt sista! Den här bloggen handlar om oss, Vera & Alva! ♥ Vi skriver om vår hästiga vardag, tävlingar, utrustning och mycket mer! ♥

VERA:

tjenare allesammans jag är Vera Carlbom och Jag har ridit i 8 år nu.. Jag älskar att hoppa tävla och rida ut i skogen men mina vänner :) Jag tillbringar nästan all min tid i stallet så därför kommer kanske jag vara den som bloggar minst av mej och Alvis <3 Jag hoppas att ni tycker att det är kul att läsa våran blogg! :-) So Long <3
ALVA:

Hej alla! Jag är Alva, och jag älskar hästar, som ni kanske förstår! ♥ Jag har en speciell kille i mitt hjärta och det är ponnyn Nimbuz ♥ Jag rider 2 ggr i veckan och är även medryttare på en häst som heter Yster på söndagarna. Nimbuz är en liten c-ponny, han är brun med bläs. ♥ Yster är en b-ponny, svart och ser ut som en stor shettis ungefär. ♥ Min favoritgren i ridsporten är hoppning, som Vera, jag har aldrig tävlat men jag vill det gärna. :) Puss & kram! FORTSÄTT LÄSA BLOGGEN! ♥
Puss & kram från Ponymaniacs!

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0