Hallo kära underbara!

Hej alla underbara blogg läsare! Shit vad kul men alla ni som läser bloggen reeaaaalllllyyyyy!
Igår red jag o Sofie ut! Nimbuz murphy! Jag baracka på Nimbuz och Sofie sadel på murphy... Så järdsans kul asså! Har också ridit mikey älsklingen lite granna. Han börjar verkligen bli fin nu asså!!! Sry för att lilla jag inte bloggat så mycket sen senaste veckan men jag har haft fullt upp förstår ni! Inatt sov älskade isa hos mig vi myste gärnet med ALLDELES för mycket popcorn!! Men skitsamma så får det bli ibland! Och nu Sörrni nu ska jag snart ha min FÖRSTA frågestund, då kommer ni få fråga mej allt emellan himmel och jord! Just ask! Men nu får ni ha det för nu är det private time med älskade Isa! So long!


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Alva från Ponymaniacs

Skötte sig Nimbuz? ;) <3 Du kramade väl honom från mig? <3 ;) Och pussade? <3 ;)

2012-04-12 @ 09:57:39
URL: http://ponymaniacs.blogg.se/
Postat av: Stella

Hejsan chejer!

Diggar bloggen skarpt asså. :) Vera du vet nog vem jag är eller hur?

Stella i 5B.

Iaf har lite frågor till dig:



1. Favorit färg?

2. Det abslout bästa du vet?

3. favrit mat?

4. Affärer du brukar handla på?

5. Favorit plagg?



Japp det var 5 frågor till dig Vera.

Om du vill kan du gärna kika in på min blogg http://stellizdevell.blogg.se/ och kom ihåg att du kan fråga grejer när du vill. ;)

Tack å hej.

/stella

2012-04-12 @ 14:39:07
URL: http://stellizdevell.blogg.se/

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0