häst prov för Lilla V <333

Häst prov väntar för mig! Allt handlar om HÄSTHANBOKEN :/ Jag ska kunna ALLT! Och det behöver jag kunna för att veta allt så jag om ett år ska kunna ta mitt gröna kort! Asså det är helt *GALET* jag har inte tävla en ÄNDA tävling på borta plan sen jag hade figgis! Så GISSA VEM SOM VILL TÄVLA NU? jag har nog ALDRIG vart såhär sugen på att tävla! Se och visa lla vad jag har att åstakomma! Det är precis det som jag vill visa när jag sticker ut och tävlar! Visa alla hur långt man kan komma på kort tid! HAHA vrf skriver jag ens detta? Jag antar att mina tävlings nerver är på TOPP! Men vänta bara tills brudarna stickr ut! DÅ HAR VI LILLA JAG MED SITTANDES I BAKLUCKAN! HAHA jag är nog sveriges flummigaste människa skoja inte! MEN MEN dags att plugga till det där jädrans provet! Hur tror ni att det kommer att gå för lilla mig? O.o <33 SEEE YAAA! <333

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0