Hej finaste!

Joe! Ligger i sängen och dör lite här va! Var en Down kväll igår! Grät en skvätt somnade sen. Jag tänkte på alla mina sjukt underbara vänner och då blev lilla v glad igen! Haha. Ska ut och börja fixa till brasan som vi då inte gjort än! Men nu jvlar kör vi igång haha. Justja ska svara på en fråga osså. Om jag gillar många korta inlägg eller några låånga. Asså för mig är det olika! Jag skriver ju typ många långa men jag gillar både och! Åh det är så förbannat kul att ni läser så bra och kommenterar! Såååååå glad för att ni finns asså! Fortsätt att läsa och kommentera så som ni gör. Ni e la bäst. Puss och kram älskade läsare. Kram från Vera<33


/Vera <3333

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3468724/images/2012/pic_200564163.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3468724/images/2012/pic_200564164.jpg" class="image">


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0