I dag när jag kollade mobilen fick jag se detta fina sms! Älskar dig finaste! ❤❤❤❤❤

Hur har du det? Saknar dig så jääääävla mkt kom hem nuuuu tack😱😣😡😭 Jag åkte inte till stallet idag varför ska man göra det om ändå lilla V inte är där? För det första så åker jag dit för att få träffa gött folk och umgås med de underbara djuren men den största anledningen är för att det finns en underbar tjej som alltid är där och hon e glad,framåt,cool, omtänktsam jag kan inte skriva allt. Den här tjejen hjälper alltid en att sikta framåt om någonting är jobbigt så är den här coola tjejen där och tröstar❤ Jag kan alltid ringa till den här underbara tjejen om det är något ❤Och vet du denna underbara tjej är du det är bara du 😘 Vi ses snart älskar dig Puss 💗


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: El

Hjärtat det är precis som jag beskrev i texten älskar dig ❤

2012-04-29 @ 21:54:50
Postat av: Anna

Riktigt fin blogg! :)

Vad tycker du bäst om? Många korta inlägg per dag, eller typ 1-2 långa inlägg per dag?

Svara gärna i inlägget näst först i min blogg så är du gullig♥

2012-04-30 @ 08:56:27
URL: http://annasylves.blogg.se/

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0