Ikväll och imorgon

Ikväll blire korvstroganoff med ris, haha, en av mina favvosar. ;) Sen ska jag lägga mig tidigt för jag har varit sjuk (feberfri idag, YAAY :D)
Imorgon så ska jag typ gå med min kompis och se på bio. (Min favoritfilm såklart, prinsessan lillifee!! :) den är så sjukt bra men kan bli lite läskig! :s) Nä, jag bara skojade, vi ska kolla på prinsessan Lillifee med hennes lillasyster på 5 år och hennes kusin är typ 4 år tror jag ;) Så haha, vi kom inte in på någon annan.
Jaja ha det bäst nu! <3

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Moah | 12 | Bloggerska ღ

Hejsan! Fin blogg :)

Gå gärna in på min blogg och kika runt lite. Skriver bla om min häst, tävlingar och lite annat kul :) Tar gärna emot kritik!



Glöm inte att jag finns på bloglovin!

Kram, ha en bra Torsdagskväll!

2012-04-12 @ 20:37:04
URL: http://moahsvantemark.blogg.se/
Postat av: Elise

Faaaan vad bra blogg älska!!! Saknar er och stallet så sjukt mkt men vi ses på tisdag Puss ❤

2012-04-13 @ 09:30:13
Postat av: Anonym

Hej, inget taskigt men skulle inte ni skriva om hästar?? <3 :) bra blogg

2012-04-13 @ 16:25:27
Postat av: Det du

Håller med Anonym, om bloggen heter PonyManiacs så BORDE den handla mer om hästar, ok?!?

2012-04-14 @ 15:43:36
URL: http://Det du

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0