MER AV VAD?

Hej nu ska jag säga vad som kommer förbättras här på våran blogg!
* Mer hästar (Men vi kommer såklart forsättablogga om andra saker osså)
* Mer bilder!
* Mer videobloggar..
Och sen har vi fått några SJUKT grymma ärbjudanden av fina personer!
* Mer uppdating
* Mer outfits..
*Och flera frågestunder!
BTW.. Look at this AMAZING mejl jag fick på min PRIVATA MEJL IDAG..


Hej,
Nu har jag läst eran blogg sen typ nåra veckor tillbaka. Och jag kan inte mer än att säga att eran blogg är så jävla GRYM. Im a stort fan och jag älskar er verkligen. Jag tycker att det är så coolt att 2 unga tjejer har startat en blogg som denna.. Ni inspirerar mig och ni e fett med nice asså. Schit vad jag skulle bli glad om du svarade åpå detta skulle bli helt till mig!  Justja kom på i mitt huvud nu att jag skulle vilja fråga er en grej ochså. Kommer ni nånsin ha en blogg träff? Skulle vara så himmmla roligt om jag kunde komma och träffa er. Jag är verkligen ett stort fan. Det jag gillar med er att ni inte är som alla andra bloggare. Ni har licksom erat egna lilla millenium.. Ni kör lickso erat eget rejs. Men ja det skulle vara as kul om du svarade.
Sandra :D
Jag svarade:
Hej sötnos!
Jätte kul att du läser våran blogg! Skit roligt verkligen! Asså ni läsare är det finaste vi har ni betyder mest för oss! :D<3 Angående den där blogg träffen.. Just nu har vi ganska fullt upp med sponsorer och domäner och grejs.. Men blogg träff kommer vi garanterat ha framöver! Och sen får ni ju komma och kolla på våra tävlingar!
Haha idag så snackade jag med en tjej.. Angående en käpphäst tävling i compass med drevinge ryttarsällskap.. Då tycker jag att ni ska komma och häjja på oss från drevinge och compass! :) kommer nämligen vara jejer och killar ifrån flera säder orter osv... Men jätte kul att du läser bloggen söta Sandra! Tack för ditt stöd och eran peppande look! Thanks!
Puss från Vera ifrån PONYMANIACS! <33
Bjuder på en SKIT FUL bild från i somras.. <3

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0