Nellie Berntsson en grym tjej!

Nellie, hon är en fett med stark tjej hon! Hon må ha världens fränaste liv och  seriöst världens mest läsvärda blogg EVER! Undra igentligen vrf alla vill läsa just hennes blogg och vrf just hon är så bra? Jo this is the answear hon är sej själv till 110% Skiter i om folk kallar henne för lillgammal unstuff hon kör sitt rejs ändå! SÅKLART så blir hon sikert down och tycker att det inte var särsilt gullit skrivet.. Men hon går lixom vidare en då! Jag är så glad att nellie kommenterar vår blogg och läser den jag blir verkligen helt sjukt glad! Inte för att det är just "nellie" utan för att det är en av våra läsare! Och jag tycker inte att man ska hantera en person annorlunda bara för att den är skit känd eller speciell! Men respekt ska man ju såklart ha! Precis som alla andra våra läsare får! Men såklart så blev jag helt sjukt glad när just "Nellie" kommenterade våran blogg! Jag hoppas verkligen att vi ses ute på tävling banorna! För det skulle ju vara awesome! Kunna snacka som folk gör lixom! Så det skulle vaara grymt! På min gamla blogg verakramizz.blogg.se så skulle den vara "nya" nellie typ.. Men sen vet ni vad jag insåg? Jo, att försöka vara någon går inte hem! För jag mena det finsn ju redan en av den personen! Vrf ska det finnas ennu en? Det räcker med en nellie! Nu har jag henne som förebild i stället! Nu när det värsta i mitt liv hänt, så har jag läst nellies blogg! Och då blir jag direkt inspirerad av henne att forsätta kämpa! Och att forsätta vara en sån som INTE ger upp för 5 öre! Så Nellie om du ser detta inlägg så ska du veta att jag verkligen ser upp till dej! INTE för att du är jätte känd! Utan för att du är du! THanks <3
/Vera <3
btw, hiss till peircingen nellson <3

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0