Nimbuz

Heyya bloggen! :) Det är många som undrar "Vad är det som är så speciellt med Nimbuz, varför snackar alva om honom hela tiden? :o" och sånt... Det ska jag berätta i det här inlägget!

När han först kom till ridskolan så var han jätte busig, eller var han osäker? Jag vet faktiskt inte! Först så tänkte jag "han är väl inte så speciell?" men sen efter jag ridit honom så var han bäst i hela världen. Jag stod nog 40 minuter och ryktade honom efter lektionen, och pussade och kramade på honom.

Han var min absoluta favvo väldigt länge, och sen fick jag en jätterolig kommentar på min förra privata blogg av de som köpte honom som 4 åring från Holland! :D Vi hade mejlkontakt och de skickade gamla bilder. Det var verkligen superkul!

Vissa gillar honom inte för att han gärna rycker ner huvudet och går sin egna lilla väg haha, men om man rider honom många gånger så funkar det faktiskt och han har en så himla härlig personlighet som inte går att motstå! :) :) :)

'

Puss och kram Alva! :D

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0