Såå fin ponny! Önskar jag kunde få honom. <3

Läromästare
Läromästare. Hästar säljes
Läromästare. Hästar säljes
Typ: C -  Inriktning: Hoppning -  Kön: Sto -  Födelseår: 1999
Namn: Simmy
super trevlig ponny som du kan lära dig massor på!
perfekt för dig som vill börja tävla, maxad C-ponny snäll i hantering och att ha med på träning tävling.
tävlad upp till LA med plac 
tränad msv banor
hemmet viktigar än priset!
ring för mera info
MSV / LA
Pris 60 000 kr


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Johanna

hon skulle nog passa dig jag är bara 1,55 lång och det fungerar jätte bra:)

2012-04-11 @ 16:01:40
URL: http://ponnydynamit.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: säljer henne för att hon inte är riktigt den typ av ponny som jag tycker om att rida därför har jag köpt en ny ponny som passar mig bättre:)

2012-04-11 @ 16:10:35
URL: http://ponnydynamit.blogg.se/

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0