Sofie <3


♥♥tjo alla sjukt grymma läsare!
Får jag fråga en sak? Vilka är era förebilder? Jag väljer förebilder efter sånna som jag tycker är kloka och säger bra saker och gör bra saker! Jag har några äldre tjejer jag ser upp till och som jag litar på till 110%
Sofie till exempel   Jag litar på henne till 100% hon ger mig 10 000 Råd om ALLT! Ridnigen mitt liv.. Whatevah.. Hon står mig sjukt varmt och hjärtat! När jag gått igenom tuffa tider har hon ALLTID funnits där vid min sida. Jag älskar faktiskt Sofie. Hon är en av mina ABSOLUTA största förebilder! Såklart så blir det lite missförstånd hit och dit och jag säger lite wierd saker och jag gör bort mig och stuffs men hon är ändå alltid där för mig! Jag gillar verkligen Söta Sofie! Tack för att du finns! Såklart finns det MÅNGA flera skit underbara människor ute i världen! Så ta  INTE detta inlägg fel!  Tack
/ Vera
Sofie om du ser detta inlägg! Tack fatt du finns stöttar mig genom allt! Och finns alltid där vid min sida du e ba bäst! Puss t♥

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0