Statistiken?

Okej, times out! Ni frågar ju SÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRR mycket om våran statistik! Våran statisik är hög. Ni behöver inte veta EXAKTA SIFFROR! Och nej det är inte 24 läsare eller 56 eller 134 den är HÖG. Mer en så behöver ni inte veta Vi hade runt 566 läsare när jag sov hos alva för 2 veckor sen! eller var det 466 Eh jaja skitsamma. Jag tittar en gång tilll vilken satatistik vi ha, så skriver jag den i kväll. Men True really! Vi är så jädrans glada att ni läser våran blogg! Och att ni kommenterar pch tycker att vi inspirerar! THANKS!! LOVE YOU DEAREST READERS! <33 Och Nej jag spelar inte fotboll längre. Har PRECIS slutat med den.. Pga av att ridningen tog all plats i mitt liv! Skulle jag satsa så skulle de va ordentligt och då fick det bli nåt jag drömde om! STALLET! Men tack  älsklingar fatt ni läser! LOVE YOU!
/Vera <333333

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0