Svar! :)

Hej! Jag gick i Alvas gammla klass i saltängen. Jag ville bara säga att ni har den bästa bloggen i världen. Jag gillar inte hästar så mycket som ni men jag tycker oj jag menade ÄLSKAR eran blogg. Hoppas ni kommer gå långt med denna blogg och sluta aldrig <3333 Alt är bra den är 100 procent fel fri.

Nu är det jag Alva som svarar men jaja! ;) Tack så jättemycket!!! Vi verkligen ÄLSKAR er som kommenterar och berömmer! Vi gör allt vi kan, förstår ni! :D Puss och kram! Och åter igen, TACK! <3 :)

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Klara

Om ni tjänar pengar på eran blogg via sponsorer som ni säger. Vilka företag är era sponsorer? :) Ni har ingen speciell reklam förutom blogg.se´s vanliga?

2012-04-20 @ 10:39:06

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0