Vera Carlbom <3

1. Hur gammal är du om fem år? 17 <3 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Isa< 3. Hur lång är du? 161 typ.. <3 4. Vilken är den senaste filmen du sett? braids maids <3 5. Vem ringde du senast? Fille <3 6. Vem ringde dig senast? Fille <3 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Älskar dej också bby <3 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? RINGA SMSA ÄR SÅ TRADIT! <3 10. När såg du senast din mamma? 1 minut sedan <3 11. Vilken ögonfärg har du? blå 12. När vaknade du i dag? 8 typ <3 13. Vilken är din favoritjulsång? no idea 14. Vilken är din favoritplats? stallet <3 ' 15. Vilken plats föredrar du minst? Akuten! 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? på tävling banorna hoppas jag! <3 17. Vad skrämmer dig om natten som barn? mördare.. 18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? filles garv <3 19. Hur stor är din säng? 130 <3 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar 21. Sover du med eller utan kläder på dig? med?? 22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 typ <3 23. Hur många landskap har du bott i? Ett 24. Vilka städer har du bott i? En, Stockholm 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus 27. Vilken är din favoritglass? Sandwich kanske. 28. Vilken är din favoritefterrätt? cream brule typ <3 29. Tycker du om kinamat? aaa.. 30. Tycker du om kaffe? NEEJ! 31. Vad dricker du till frukost? The eller juice 32. Sover du på någon särskild sida? sover över hela min säng typ <3 33. Kan du spela poker? Ja 34. Tycker du om att mysa/kela? Ja! Vem gör inte? 35. Är du en beroendemänniska? va?. 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nee 37. Vill du ha barn? jajamensan det vill jag! 38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska o tyska o franska <3 och rövarspråket hahah 39. Har du någonsin åkt ambulans? pass.. 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!! 41. Vad spenderar du helst pengar på? ridsporten.. 42. Äger du dyrbara smycken? Inga svindyra, nä 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? vet inte? 44. Kan du rulla med tungan? Nä 45. Vem är den roligaste människan du känner FILLE! 46. Sover du med gosedjur? snutte kuddar 47. Vad har du för ringsignal? nån för iphone! 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? aa <3 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? kudde<3 50. Flirtar du mycket? nee inte mycke <3 kanske med min kille <3 51. Kan du byta olja på bilen? nope <3 52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? har int körkort.. 53. Vilken var den senaste boken du läste? rum 213 54. Läser du dagstidningen? nej.. 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 56. Dansar du i bilen? Dansar vet jag inte men kanske rör mig lite om det är riktigt bra musik 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Minns inte… Mix megapol tror jag 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? matte grej.. 59. När var du i kyrkan senast? på morfrars begravning.. 60. Vem är din favoritlärare? susann! 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en vecka i skärgården.. 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Hmm.... kanske när jag fick rida min största idol mys häst! 63. Vad lyssnar du på just nu? flo rida turn around 64. Har du varit med i tidningen? Jaa på en ridtävling då jag vann 65. Vad är det konstigaste du ätit? Myror 66. Vem såg dig naken senast? nån av mina bästa kompisar kanske? 67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa haha 68. Hur imponerar man på dig? ärlig och snäll! 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? mina bästa vänner? 70. Har du någon piercing? kanske.. 71. Din största vinst? kom etta i treonid cup hästar.. 72. Civilstånd? Va? 73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? hooks.se 74. Är du fåfäng? Ja, det är jag nog. Fast jag är inte fånigt fåfäng. Bryr mig inte så mycket om märkeskläder och har inga problem med att gå ut osminkad… 75. Ångrar du någonting du gjort? ja det finns en del ja.. 76. Hur gammal är din pappa? Han är 46 77. Vilket är ditt drömjobb? ridande polis.. 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Venne.. 79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? häst kanin typ.. 80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag är igentligen mörk hårig... ahh tävlst högs nivåer.. ahh älskar fun socks.. 81. Svär du ofta? Ja, alldeles för ofta 82. Sverige när det är som bäst? en varm sommar dag.. 83. Kan du åka slalom? Ja. 84. Vad har du ätit i dag? kommer inte ihåg.. 85. Vad har du för utbildning? ahh venne ingen än typ.. 86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ah fett Wierd fråga..! men om man måste svara håret kanske. 87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Tänderna! 88. Vilken är din bästa egenskap? FÖRSTÅENDE 89. Vilken är din sämsta egenskap? Glömsk! 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? ahh?? 91. Saknar du någon? Ja min morfar som dog för ett tag sen! pappa.. 92. Är det viktigt att fira födelsedagar? OFC! 93. Vad gör dig ledsen? När folk ruinerar saker jag byggt upp! i mitt liv typ hela mitt liv! 94. Vad gör dig glad? fille och mina äslakde vänner som är det finsdte jsg har! 95. Har du varit gift eller förlovad? gift på fb .... 96. Vad ska du göra i helgen? tävling med my! 97. Vad är det pinsamaste som hänt dej? Det måste vara när min mobil ringde innan för bhn på en matte lektion tsm med resten av alla andra klasser i skolan och min lärasre säger du kanske borde stänga av den.. 99. Vem är din förebild? My björklund typ.. 100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? kissa... så nu vet ni lite kul om lilla mig! <33

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0