godnatt bloggen

Orkar inte blogga mer ikväll. Imorgon så blir det antingen gäster eller stallet. vi får se. Hoppas på stallet, kommer sakna mina ponnysar annars!! men jaja, gonatt sov gott allihopa kram!! :) 
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Johanna

Heej! såg att jag glömt att svara dig, så du får svar nu:)
tack för jätte gullig komentar! kommer stå precis bakom the golden cirkel alltså ståplats:D

Svar: ingen fara! Vad nice! :) vet inte om jag skrev var jag satt men jag sitter i sektion a vip-plats! :) men inte meet&greet :( de var slut!
ponymaniacs.blogg.se

2012-08-08 @ 13:43:20
URL: http://ponnydynamit.blogg.se/

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0