Hästmänniskor...

tittar runt på videos på youtube bara för att leta fel. det är hästmänniskor det. snackar skit om andra för att de är rädda för att bli klassad som sämre. 
"Ser du vad Lottens häst Fire låtsas gå i form? Hon måste ju släppa efter, herregud..." "gud vad fel bett hon har" "Han behöver ju ingen martingal!!" "Hon? Ska lilla Mira rida en storhäst? det är ju sjukt, jag är ju lång gud vad mycket bättre jag kan rida." "usch vad stor hon är på stackars shettisen!!!"
Har hört WAY TO MUCH av sånt!! grow up people! Och ja, jag kan erkänna att jag har snackat skit också, men ångrar mig sjukt mycket efteråt. Behövde hon verkligen det där? Önskar jag kunde ta tillbaka saker jag sagt. 
 
Hästvärlden skrämmer mig och jag har hört människor som gått så långt att de tagit ut det på hästarna. Som denna historien: 
*1 Flicka och hennes kompis kommer hem från terränghopp*
Flicka 1: Kolla, där är den där malliga tjejen och hennes fula häst!
Kompis: Ja gud.. Du borde rida din häst lite på banan bara för att visa att du är mycket bättre. 
Flicka 1: Ja!!
*Flicka 1 går ut på banan och jobbar hästen i form även fast den haft ett hårt ridpass redan* 
 
skitsnack ska man hålla sig borta från.. folk kan bli sårade.
 
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0