SM IMORRON!

Hej! back in stocholm nu! 
mitt internet la av i spain så ingen bloggnign från min sida!
Nåt som ni inte vet... 
kom till sm så får ni se! mhm! 
 
INFO! Jag kommer hänga på SM från TORSDAG den 2 aug till söndag den 7 aug Kom fram om ni vill! jag finns på plats tillsammans med (kanske alva) malin baryard janelle larsson och hennes familj samt hennes tränare sofie thurdin! :D kommer skriva vart jag är och då har ni möjlighet att komma fram och fråga mej saker osv! Hoppas att vi ses där! packat alla stuffs NU!!! HMM?? ledtråd!!
 
Glöm aldrig att jag älskar er läsare!
 
en puss till min saknade ALVA! <33 
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Elise ❤❤❤

Kvinna svara på mina mess..... Puss ❤❤❤❤❤☀☀☀

2012-08-02 @ 00:07:55

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0