stallet as usual

stallet idag, ska rida cupidos, mocka och göra hö. Ska inte vara där så länge, brukar vara i stallet i 12 timmar varje dag så just idag pallar jag inte! 
Skicka EGOBOOST till NELLIE på www.nellieberntsson.se , hon kan behöva så mycket boost som möjligt kära vänner! 
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Yoline

Hejhej :) tänkte bara "berömma" dig för den as fina kommentaren på nellies blogg, vet inte vem av er som skrev, men jag menar det! Den var skit bra. Du är helgrym på att peppa! Fortsätt så!.

2012-08-04 @ 12:50:50
Postat av: Sandra på SSridsport.blogg.se

Hoppas det går bra för henne :) Skulle du vara intresserad av att göra ett länkbyte? Där vi lägger in varandras header i ett inlägg och länkar varandra? Om du är det så maila till [email protected] så berättar jag mer om hur jag tänker :) (Kommentarerna funkar inte alltid så det blir lättare att prata genom mailen, plus att man kan skicka bilderna där :) Kramar!

2012-08-04 @ 18:24:41
URL: http://SSridsport.blogg.se
Postat av: Vera

Tack! Va snällt att ni tyckte jag skev fint på nellies blogg! Det Värmer!
Ja! Vi är mycket intresserade av ett länk byte! Vi lägger in din blogg så fort min telefon fungerar! ❤❤ ni är världens bästa läsare!
Kram Vera❤❤
Kommenterar med tanke på min data e damp!❤❤
Vera

2012-08-04 @ 20:06:38

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0