ALLT E OK!

Allt är okej nu! igår bar en riktig bad day! har fått en massa sms och samtal från folk som tycker jag e strong, tack  hörrni det värmer mycket!! Men jag undrar vrf allt känns so fel ändå? kanske är det någon typ av ångest venne? eller så är det något som typ nånslags av avensjuka på folk som har det gaaahlet mycket bätre än mig? Eller så är det något jag inte kan lista ut! Men i allafall.. Idag åker jag till märsta för att hämta mina nya stövlar.. sen så drar jag och min fille till mitt landställe :) men nu ska jag äta lite lunch sen ska jag ringa Nellie! see ya! :) <333
 
vera
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0