Har inte bloggat alls...

Hm, inte bloggat alls. Har varit en massa i stallet, insläpp o utsläpp fodringar och höfix... det är oftast att jag stannar i stallet i 9 timmar per dag... ibland 12 timmar. welcome to my world hahah! Idag ska jag åka till stallet också men lite senare än vanligt. typ nu? det åskar, blixtrar och regnar så jag fick vänta till ett uppehåll då det är storm på havet och jag åker ju båt till stallet. 
ibland kan det ju vara storm en hel dag och då kan man ju inte åka till stallet... det är det som är det dåliga med att bo på en ö! då får man hitta någon annan som kan hjälpa till...
 
tävling på lördag, imorgon äre hoppträning med ponnysarna. Yster är halt fast veterinären kollade på henne igår och idag får jag reda på hur hon mår. Finaste bebisen får krya på sig! Red henne igår (ta det lugnt poliserna, bara i skritt) och det var då jag märkte det, jessica och jenny kollade på det och hon var inte halt på rakt spår utan bara lite oren på böjt spår. Så vi får se hur det blir!
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: vickanrinkous

Hoppas att du får en bra dag! kolla gärna min blogg om du vill :)

2012-07-17 @ 17:10:42
URL: http://vickanrinkous.blogg.se
Postat av: Travis

Hoppas hon blir bättre! :)
Men tycker ni skriver exakt som Nellie så kanske byta bloggnamn till NellieWBs? Ha det bra :)

2012-07-17 @ 19:22:05
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

fina bilder!:))

2012-07-17 @ 20:43:25
URL: http://teamlabom.blogg.se
Postat av: fanny & filippa - Hästblogg

fina bilder<3 :)

2012-07-17 @ 22:18:58
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0