jesus!

okej, this is it!
många av er vet redan men frö er som inte vet elrl har mig på fb.. Jag ocg filip är inte ihop längre! det var mitt eget beslut  och jag valde att fatta det.
Jag ska var singel nu! ett bra tag tills jag hittar mr right och det lär ta ett tag! (tror jag) 
the boy är riktig! men vi är inget mer ön vänner! han är 4 år äldre än jag och därför får vi se vart det leder! jag tycker om han och han mej mer än så säger jag inte! nu vet ni läget! nu är jag upptagen med att le! puss
vera
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0