Landet!

Här kommer min planering... Mejlen fullproppad som vanligt.. Love youu! 
 
ONSDAG: Skritta Yster (Hon har sträckt sig i hagen) och göra lite hö, och mocka. Ska kyla hennes ben med kallt vatten i 10 min, Sen åker vi hem från landet för mamma har möte. Mamma åker hem med bil och jag tar bussen hem. (USCH, hatar busschaufförerna från stallet hem igen... De kör som GALNINGAR...) 
 
TORSDAG: På morgonen åker vi till landet igen. Då ska jag rida Conny, vi ska öva på att behålla galoppen, även försöka skritta runt i skogen lite vid gården, utan att jag behöver hoppa av för att han blir så tittig. (Araber! ;) ) Yster ska få skritta lite, trava en långsida ungefär. Ska kolla benet och se om det blivit bättre. Spruta kallt vatten på det i 10 min. 
 
FREDAG: Justin Bieber biljetterna kommer ut!! Min bror fyller också år då. Har köpt världens bästa present typ ;) Alltid svårt att hitta presenter till min bror... Kommer aldrig på vad jag ska köpa men det slutar alltid med en Zlatan bok eller en film... Men iår är det annorlunda!
 
LÖRDAG: Rida Conny och Yster. Har inte planerat jag ska göra än. Yster ska jag förmodligen bara skritta och trava en långsida, Conny blir det nog dressyr igen. Rida lite mer i skogen så han vänjer sig. 
 
Mer har jag väl inte planerat...
 

//Alva. 
 
AN ANGEL..<3

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Anonym

Hej hej, jag undrar om du inte skulle kunna skriva om gannarve?? :) Hejdå<3

Svar: Jovisst. Det kan jag säkert göra, just nu har jag nästan inte tid med någoting, är i stallet ungefär varje dag osv, men det ska jag försöka fixa. :)//Alva. :)
ponymaniacs.blogg.se

2012-07-04 @ 23:04:26

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0