Mina planer nu och lite frammåt!

ja,
Idag åkerjag hem från landet!  På lördag kommer det en grabb hem till mig, jag kom
Er sova hos han då han fyller år morronen efter det så jag kan stå och gratta han :)
Söndag, ja vad händer då? Faktiskt inget inplanerat?!Men ANTAGLIEN ko
Mer jag åka till sommar hagen och ae till att min zac har det bra
 Maria har varit där varenda dag fär att kolla till han så nu borde det ku vara min tur ddå!  Måndag ska jag ligga inne och sola vid poolen! Tisdag börja packa lite smått till Falsterbo! Onsdag sova över på Arlanda airport tordag morgon FALSTERBOOO! 
Där stannar jag över helgen! Kommer träffa nära GRYMMA personer Där! Har även tänkt kolla på lite tävlings grejor där! Sen kommer jag hem på söndag! Så långt Hr jag kommit imin planering! 
Å.s nya designen är klar! Nu ska den bara läggas in också.❤❤❤

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0