Nellie berntsson! /vera

Min kompis hade en land ställe på tjörn och skrev såhär till mig: Kolla den här tjejens blogg.. Jag loggade fort som tusan in och kollade.. Jag läste bloggen och satans vad avensjuk jag var! Hon hade ALLT som jag ville ha! Hade lyckats sååååååååå satans bra så det fanns inte! Jag satt där och sa för mig.. Satans jäkla unge som tror hon är bättre än mig! Skrev till och med ett inlägg på min gaaaamla blogg om att nellie var en liten skit och att hon inte var så bra som alla sa.. efter det slickade jag mej nöjt runt om munnen och vänatde på att alla mina 12 läsare som jag hade då skulle komma och kommentera typ, håller med och blaablaablaa.. Men nehe, ingen sa något och jag blev ännu mera avensjuk och jag ba.. skit också jaha vad gör jag nudå? Gillade läget och ba jahap.. då får väl jag göra min egen blogg lika famous då.. tror ni jag lyckades? NEJJJJ! Så förbannat besviken var jag då.. skit vad piss jag tyckte det var! Nellie hade lixom allt! En bra kille som då behandlade henne som den ända dropen han hade mitt ute i öknen.. Hon hade de ponnysarna som jag DRÖMDE om! Shit vad avis jag var! Men efter tag så satt min bästa vän och jag och snackade om det1 och det förändrade ALLT! Jag insåg var det var som jag gjort och sprang genast hem och skrev ett inlägg om Nellie och sa att JESUS min stora idol jag älskar nellie osv.. jag skickade inlägget till nellies mejl säkert 14 gånger så jag skulle vara säker att hon såg det! HON SVARADE på bloggen och skrev! Awiee gulligt! Jag blev sååååå överlycklig! Trodde jag skule pinka på mej 4 real! Gjorde lite glädje skutt! Och jag mådde såååå bra av nellie istället för att sitta där hemma och typ bööööla över att hon hade allt! För tänk en tjej som tagit sej till SM med en av sina ponnysarna?! Den där piggelinen som bara ÄLSKAR ATT kasta sej över hindrerna och älskar att ha Nellie på sin rygg! DE E COOLT! Nellie har verkligen lyckats! Ingen snack om saken! Nellie började 209 då visste jag int ens vad en blogg var? Nellie har format mej till den jag är idag! En tjej med mycket skinn på näsan! Det smittade av sej på mig! Den tjejn som båda fötterna på jorden! Hon är min förebild nu! Henne ser jag upp till! Ocj vet ni va det roliga är? ATT varje gng man loggar in på hennes blogg så lär man sej något nytt! För nellie har lyckats! Hon har du becki och shit! De äe födda av samma mamma seriöst! Som 1 person! Gasch! Jag och min ponny tog oss hela vägen till SM och vi var inte ens i närheten av vad nellie och becki är! Och de har bara känt varandra i några månader! DE E COOLT! Nellie är min förebild!! Jag säger det faktiskt för att jag menar det! Wierd att en tjej som är lika gammal som än kan vara så mycket bättre än en själv? Hon är som solen! Jag som en stjärna som hela tiden lär mig av henne! Jag hade en period då allt var skit! Den hände en grej i min familj som gjorde att jag var helt borta! Höll på att få en speciell diagnos efter det! För att jag slutade äta.. ja ni fattar säkert! Nellie hade ingen aning.. om det.. har inte det nu heller.. Men det var som att hon visste.. som att hon kunde läsa tankar?! Hon skrev HELA TIDEN, ge aldrig upp! Forsätt kämpa! Du klarar det! Som att allt var menat till lilla mig? Men ändå hade hon ingen blekaste aning! Nu är jag bra och har kommit SJUKT långt! Och allt detta för att min vn srkev till me, läs denna tjejns blogg..  allt pågrund av det! Undrar vart jag hade vart om inte nellie haft sin blogg? Åt hlvete kanske? Jag ser upp till nellie! Och hon är verkligen min förebild! Jag skriver inte detta för att göra min blogg känd? Det gör jag verkligen inte?! Utan detta skriver jag för att Nellie är såå  värd att veta om, att hon jämt gör folk starkare! Jag gick under! Krossades mellan klipp väggar! Nellie lyfte upp mej! Högre än molnen bar! Ett Tack till henne! För att hon finns där fast hon inte vet vem man är!

 

Tack nellie!


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0