Så trött på det!

Nej nu pallar jag fan inte mer! Nu får du sluta trycka ner mig igenom gatan! lev ditt lilla traschiga liv så lever jag mitt!
Du ska inte tro att bara för att du är så jäkla avensjuk på att jag har lyckats men inte du ska du inte riva sönder mitt hjärta i bitar och hälla iskallt vatten på de?! Så resonerar INTE JAG!
usch, jag blir så trött på vänenr som sviker än!
säger ena jävla sekunden att " åh you and me forever! vi ska föralltid hålal ihop" ena sekunden vill man gå på den där festen elelr följa med den där gången på de och de..
" men du skulle säkert ändå inte kunnat följa med?" So WHAT?  det är väl förfrågan man vill få elleh?
Jagf tänker INTE låta vänenr svika mej och sen yada yada skit samma.
Jag säger till RIKTIGT FÅ av mina vänner att jag just kan lita på just DEN personen! RIKTIGT FÅ!
och de jag säger det till litar jag på till 110% Men i detta fallet svek än av mina ABSOLUT NÄÄÄÄÄRMSTA  VÄN, mig! USCH! så trött  på det! Vill tillochmed sluta blogga nu! ska aldrig mera skriva ett inlägg här! Fattar inte vad jag lägegr ner tid på mian vänenr när jag bara får en massa bull shit tillbaka! JAg önskar att du vore klokare än så! Du har sagt SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ många gånger att vi är som systar! men det värkar tydligen bara vara en massa skit snack du snackar! Vi har hållit ihop sååååå länge du och jag! började skolan tsm och gjorde allt bara du och jag från början! men det är faktiskt slut på det nu! håll din jävla anesjuka till dej själv tack! tro inte att du ska kunna komma och förstöra mitt liv bara för att lyfta upp dej själv!
Är så sjukt arg på det just nu!! Fattar inte varför jag ens sitetr här och skriver om dej?? du är inte ALLS värd min gtid! den ska gå till denna blogg! till mina RIKTIgA VÄNNER och till min familj!
EN av mian avsoluta närmsta vän jag aldrig vill förlora är faktiskt ELISE LINDEBLAD! hon har gjort mig 10 000 gånger starkare! så cool den bruden e asså! åh kastar guld på henne seriusly!
åh älskar henne så mycket! den bruden vill jag verkligen ALDRIG förlora! vi ar allt ihop! hästarna! ridningen! åh henne ska vi få skaffa blogg eller hur!! hennes blogg MÅSTE NI LÄSA LIKA BRA SOM VÅRAN! åh hon komemr bli nya stjärnan! kärlek till den bruden asså!
nu ska jag ta och dricka en stor kopp te! ringa elise och coola ner mig lite! 
 
p.s vart och gjort en riktigt rolig grej asså! JESUS, den här grejen var den roligaste på LÄÄÄÄÄNGE! gissa på nu!!
 
Vera
 
 
 
 
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0