såå överdrivet men sååå lyckat!!

Jag personligen tycker att det är så förbannat överdrivet när man är 12 år och blir sponsrad av en massa olika företag det tycker jag verkligen! därför reagerade väldigt starkt på när Nellie Berntsson skrev på sin blogg att hon hade blivit sponsrad av ett kläd företag och av hööks. JAg skulle ALDRIG tacka nej till ett företag som skulle få sponsra mej! men det är väldigt överdrivet när man bara är 12 år tycker jag! Men ni frå inte misstolka mej nu! jag bölev inte alls särsilt förvånad när hon skivit i sitt inlägg att hon blivit sponsrad! För att Nellie är en cool tjej! och hon är inte n "vanlig" 12 åring utan en tjej med mycket skin på näsan! hon har 110% koll på vad hon gör! därför diggar jag Nellie Berntsson.. Jag ska faktiskt erkänna att jag ör rätt avensjuk på just nellei ibland! 4 hästar, sponrad av en massa företag, ser bra ut, ja ni fattar.. Varför jag skkriver detta på bloggen:
 
för att jag tycker att det är sååååå viktigt för mig att förmedla att Nellie är cool! jag har varti en "hater" av henne. men har faktiskt börjat digga henne nu! för tänk att lilla nellie siter och driver en av 15 största bloggarna i sverige ifrån ditt lilla tjej rum på tjörn? hur månag tjejr vet ni kan göra det?
 
hmm.. tänk nu!
 
Vera
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0