Sååååå dålig tekning!

Jesus! Det har inte varit nån tekning för mig på HEEEELA Falsterbo ;P kag har verkligen försökt uppdatera men det går inte! Nu hittade jag äntligen ett ställe.. På toaletten haha ;) men då får jag springa hit så fort det hände nåt! Det har hänt följande! Jag är med på en intervju tillsammans med Malin och Peder på HMS facebooks sida We love horses den måste ni följa! Där finns jag med! Jag har ätit lunch med Malin o nåra till! Jag har även snackat med hela laget o lite annat! Nu sitter jag med Pelle gittan Sylve Anders och lite andra fina människor!! Vi kollar på fotboll! Men nu ska vi njuta av sista kvällen! Eller ja, de kommer och hälsar på mej när vi är hemma i Stockholm jö! Men sista kvällen i f:bo så hare gött lingon kött ;) Vera


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0