såhär är det!

 
 
Jag har haft det fett knackigt hela våren och bästämmde mig för att sluta blogga här!
sa det till alla osv.... 
Jag ger aldrig upp! därför har jag bestämmt att jag tänker stanna här!!
det här är mitt hem, tänker aldrig flytta!
jag älskar den här bloggen! den  har varit ett ställe för mig att kunan skriva av mig på nu! och jag kör mitt race alva kör sitt men vi gör det på en och samma blogg!
hööks gav mej ett erbjudande! jag valde att INTE ta det då jag i sånna fall skulle behöva skaffa egen blogg! men jag har valt att stanna här för jag trivs här! är inte ALLS mogen för att börja om på nytt!
percing i naveln och brun hårfärg ny klädstil, fine inte så svårt! men det är way of harder att stå kvaer på en platta full med en massa skit alldeles ensam! jag vill blogga med alva för vi gör det här grymt tillsammans! vissa av er som fick reda på nyheten på fb sa "jaja du klarar dej anyway" men no! det gör jag inte och det gick 5 timmar innan jag insåg det! jag har varit en riktig idiot som gjort såhär både mot alva men ven mot er! det komemr ALDRIG hände igen promises! det är här jag hör hemma! imorron drar jag till falsterbo och stannar till söndag! det här är mitt hem, like it or not!
enjoy, Vera
 
 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0