Svarar på lite frågor.

1. Hur lång är du? 
Jag är 155-157 cm lång.

2. Beskriv Santa med 3 ord. 
Söt, Ursnäll, Svår.

3. När är din nästa tävling?
Ev. om 1 och en halv vecka ungefär. 

4. Vad gjorde du senast du red?
Red hem ponnysarna från betet. Murphy! <3

5. Hur reagerar du om du ser någon som skriver snällt om dig på typ fb/insta/blogg?
Jag blir as-sur. Nä, skoja bara ;) Jag blir glad såklart! Oftast svarar jag ju den personen. :) 

6. Vilka bloggar läser du dagligen? 
Sparris blogg, Isabella Nilssons blogg och Ponnysanning oftast. Händer att jag kollar Barrys blogg och Nellies. 

7. Hur beskriver du en "Alva-häst"? 
Pigg ska den vara! Händer att den bockar på ridpass, urtaggad på tävlingar men hoppar som en guuud med frambenen med en kick med bakbenen. It's my dreamhorse! 
 
Det var allt för idag läsarna ;) 
Gonatt!

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Towa

hej, skulle inte ni bli ponnymaniacs.se istället för ponnymaniacs.blogg.se?

Kram towa!

2012-07-27 @ 22:33:42
URL: http://towahedelin.blogg.se

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0