Bra med min ridning - Dåligt med min ridning

Hälen får jag cred för! Jag har alltid haft det automatiskt att trampa ner hälen, jag tänker inte på det ens. Ganska nöjd att jag trampar ner lagom också, så det inte blir överdrivet eller för lite.


Följa med över hinder är jag ganska bra på också. Jag är bra på det med hästar som tar ganska stora språng eller hoppar av tidigt/sent.

Tempo. Jag är ganska bra på att bedöma vad som är ett bra tempo också.


DÅLIGA GREJER:


Mina händer blir uschliga ibland!

Inte luta mig för mycket i volterna.

Inte glömma bort att träningarna är en timme långa, så NEJ det går inte att rida mer än en timme hahah! ;)

//Alva



Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0