Dagens!

Idag när jag kom till stallet så red jag först Cuppe. Men han hade redan varit ute och skrittat i 40 min på promenad så jag gjorde faktiskt ingen övning, bara ville se till så han fick lite ridning också. 
Yster var otroligt fin idag! (duktig polle ;) ) Red mycket tempo,tempo,tempo..!! Hon var fin, avslappnad.. allmänt go'! Super!
Imorgon ska jag och Vera till stallet. najs. Hon ska rida Cuppe och jag rider Yster. ska spöregna.. :/ 
 
 
våra läsare är bäst btw ;) <3

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0