Deep shit!

Hej alla readers! Haters som Lovers!
Folk kallar mej känd. folk vet lika lite vem jag är som hur många myror det finns på jorden EXAKT!
Folk kränker ner mig ända ner till botten och lite längre ändå!
Folk lyfter upp mig till molnen och lite högre!
Folk hatar meh folk älskar mig!
Folk snackar skit om mej folk smyg fotar mej folk är avensjuka på mig! 
Har felorat ett tiotals vänner på min färd igenom ridningen och inom blogg världen!  Jag blir så förbannat ledsen när jag fpr kommentarer om folk som säger att jag är en hora och att jag rider som ett fån och att mina föräldrar är svin ch brar skämmmer bort mig! Jag släpas efter bilen och ingen ser eller hjälper till! EXAKT så känns det!
OJag mår så förbannat dåligt och tycker att allt är så förbannat tufft! Men det är MITT liv och det är ingen annan en JAG som har valt att leva det! Jag må ha losat min "vanliga" vardag den jag hade när jag var 4.. Men det HÄR är min vardag nu! Och den trivs jag med!
Jag älskar alla mina läsare! Hatres som Lovers! Efter varje kommentar ni skriver blir jag starkare! även om ni skriver vad ni nu skriver som skulle kunna vara alldeles förjävligt så blir jag starkare! 
För att jag är jag och jag tänker INTE ge upp mina drömmar bara för att vissa av er vill det! Jag är så glada för att ni läser bloggen! Alla ni gör mig stark! Tack.
Vera
 
 
 
never stop fighting just because others want it! You are always the strongest of all! Never give up your goals! Never give up your dreams just because others want it! It's your life! live it up to slide expectations!

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Elise

Du e stark du sötis 💗💗💗❤❤❤✌✌✌

2012-07-01 @ 09:54:19
Postat av: Anna

Skit i alla som skriver taskiga saker till dig, skit i alla som inte fattar att du är jätte snäll och rolig person!
Komihåg att alla dina riktiga vänner finns alltid där för dig och jag är en av dem!

Du är stark och va alltid det! <3

Svar: Tack vänne det värmer! <3
ponymaniacs.blogg.se

2012-07-01 @ 18:14:14
URL: http://98aa.tumblr.com
Postat av: catrine

Hej Vera! Du är så sjukt cool och jag ser verkligen upp till dig. Jag vill vara som du. Dina deepshit inlägg är så himla bra. Kan du inte skriva ett inlägg eller göra en videoblogg och berätta om hur det är att vara en känd bloggare? Du är så sjukt fin, men måste bara fråga. Har du haft brunt hår någon gång? Du ser ut att passa så OTROLIGT bra i det!! Kram

Svar: Hej catrine :)ja jag har haft brunt hår faktiskt :) jag ska även färga det snart igen :-)
ponymaniacs.blogg.se

2012-07-01 @ 19:03:55
Postat av: Daniela

Vilken ras är ponnyn på headern? :)
Jättelik min förra ponny!

Svar: Det är Nimbuz och han är från Holland okänd ras men registrerad som svensk ridponny. :)
ponymaniacs.blogg.se

2012-07-02 @ 11:40:45
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Alma

Hej! Vi har en frågestund på våran nystartade blogg, skulle vara jätteschysst om du ville kika in och slänga in en fråga eller två. :D http://teamdponnys.blogg.se/2012/july/fragestund.html#comment

2012-07-02 @ 22:44:08
URL: http://teamdponnys.blogg.se/

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0