EJO :)

tja tja blokkeeeeeeennnn...... Haha nej då.. ligger här och läser lite bloggar...
en av våra läsare undrade vilka bloggar vi läser..
jag vet inte alla som alvaläser men mina är iaf...
 
www.nellieberntsson.se
www.nicholaihollesen.se
www.kissies.se
 
och sen läser jag faktiskt våran egen blogg....
snart får Alva och jag en egen domän.. GAAAASCH!
men nu serrni.. nu ska jag och min FINNNNNAAAAA kille ha privat prat. vi hörs och syns lav ja!
 
Vera

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Charlotteesattpåenkotte

Hallojj!!

Det är tråkigt att ni inte updaterar så mycket längre! blogga mera! Ni gör ju inga videobloggar längre? Det är mycket roligare att läsa er blogg om ni videobloggar ibland! Sen när ni skriver att ni ska rida. Kan ni inte skriva vem ni ska rida och vart? Annars fattar man inte om ni bara skriver " Ska på träning".Annars en bra blogg, PUSS

Svar: Vi ska verkligen tänka på det! Det är något knas med videofyme så vi kan inte göra inlägg längre? Har verkligen försökt men det funkar inte... ska försöka göra något åt det. såklart vi ska försöka skriva mer detaljerat. puss och kram!
ponymaniacs.blogg.se

2012-06-24 @ 00:03:22
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

Svar: Kul att du tycker det. :) kram.
ponymaniacs.blogg.se

2012-06-24 @ 14:00:11

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0