Go morgon :)

Idag blire stallet! 
Vi fåskede vad som händer. Kanske rider vi ner tillvattnet och badar med hästarna! 
Men nu ska vi iallafall äta pasta pesto sen drar vi ut till Alvas landställe och vifrån se hur länge jag stannar där! :)skamsne blir det en vecka kanskeblire 5 dagar! Det beror HELT PÅ! För antingen drar jag till mitt eget land på onsdag och tar med mig min älskade pojkvän, asså ja jag har inte bestämmt mej än! Vi får la se! 
Nu får ni ha en mysig sommardag ! Puss och kram!
 
Justja, är inbokad på en GRYM grej nästasommar! Hann inte med det denna sommaren!  Nu får gissa! Första som gissar rätt får en FET LÄNK!❤❤❤ 
Puss
Vera

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0