Grönan :)

Helloooo.. 
Grönan hare vart all day! Det vart Mys! 
Justja.. Jag och min älskling firar ett halv år idag :D 
Haha idag hände något grymt kul här...
Nämligen MITT FÖRSTA FAN! Gaaaaaasch :p
Visste inte vad jag skulle säga när hon kom
Fram och sa att hon Kände igen mig och att hon sa att hon var ett stort fan :) dessutom ville hon ha en bild :) sås er fick hon mä :D
Ledsen för att vi inte har uppdaterat på ett tag... Men vi har faktiskt sommarlov remember? ;) 
Ska försöka skriva mer om vart alla träningarna är och om mah horses! Men ibland har man inte ens tid att ta sig tid till att skriva alla detaljer! Men skA Verkligen försöka! Dessutom ska jag skriva 
Vilka tävlingar jag åker på när dom är och vart dom är! Vilja klasser vilken häst osv... 
Men nu blire älsklingen på med en film och mysframför brasan! 
Ses sen puss❤❤❤❤

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0