Hello :)

Tjenare :)
Kommit hem från en lång dag i stallet!
Själv ramlade jag av... Fastnade i elstängslet i hagen, vi red ut i hagen det var typ som en damm i hagen.. Såklart skulle jag rida i den och då fastnar min vänster fot i elstängslet och Cuppe blev damp och fattar full galopp och guess what shettisen kastar av mig RAKT i dammen! Jag var rejält lerig blöt och kall! Men iallafall! Vi började att rida på volten avslutade med ett litet skutt! Sen UT! Då ramlade jag av! Nu ligger vi och kollar på NEVER SAY NEVER! Andra gången nurrå! Mer upd ikväll!

Puss /Vera


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0