Mina fynd från HÖÖKS idag..<3


Piké: ???:- 
Väska: 179:-
Tvättsvamp: 6:-
Läderputsset: ???:-
Tävlingspiké: 129:-
Jeans-Ridbyxor: 599:-
Gula Ridbyxor: ?? Hittar de inte på HÖÖKS hemsida? 

SÅ HIMLA NÖJD. Guuud. De gula byxorna, älskar de!! Jeansen är SUPERSKÖNA. Väskan är SUPERPRAKTISK, man får plats med ungefär allt! Lädertvålen är grymt bra! mina stövlar såg ut som nya efter jag använt de! pikéerna är j ä t t e  sköna!! 

Älskaaaa!<3

// Shopaholicen Alva!!

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Irma

Är det sånna byxer jag har? De e iaf liknand!!!

2012-06-16 @ 19:17:52
Postat av: Maja

Haha, roligt med massor med nya saker! :D

Men finns dom gula ridbyxorna på Hööks? Och hur mycket kostade dom? :)
/Maja, BrsMaja.blogg.se

Svar: Ja ridbyxorna finns på Hööks men dock inte på Hööks hemsida :( Jag kommer inte ihåg hur mycket de kostade men åk till närmaste Hööks butik och fråga. :) kram!
ponymaniacs.blogg.se

2012-06-24 @ 13:00:18
URL: http://brsmaja.blogg.se

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0