Sv:

Var någon som frågade om Alva slutat blogga.
Såhär är det. Alva och jag har haft det lite "turbulent" det senaste dagarna. R man har en stor blogg är det såklart folk som sprider rykten hit och dit.. Och denna gången handlade det om ett sådant! Alva har inte bloggat på några dagar. Jag vet inte om det beror på vårat lilla bråk eller att hon vill sluta blogga eller om hon inte har dur eller What evahh.. Men jag hoppas och tror att hon inte har slutat blogga. Men såhär ligger det till. Alva kanske behöver tänka själv! Jag tänker med eran hjälp ❤❤


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Irma

Rykten hit och rykten dit!!! Säg till Alva att alla rykten är skitsnack!!! Hon måste kämPa sig igenom hårda tider flr henne som nu (om det ör så, jag vet junte) Alva kommer klara av det, de vet jag, och såsmpningom säga att hennes mobil bara laggade lite så hon inte kunde blogga! (eller någon annan onödig anledning) men Alva kommer tillbax, DET GÖR HON

2012-06-03 @ 19:52:52

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0