Svarar!

Hej! 
Ni har en jääätte bra blogg! 
Roliga videos, intressanta inlägg och bra bilder! 
Vill bara säga att ni verkar rida jätte bra! 
Frågor: 
Hur ofta rider ni i veckan? Fem gånger i veckan både i veckan och nu på sommarn. Fem dar i veckan. 
Var brukar ni offtast köpa era ridprylar?  HÖÖKS!!! HÖÖKS!!!
Har själv börjat rida så att det kan vara bra att veta! Jag brukar alltid köpa på hööks men finns det något mer bra ställe? Kingsland har väldigt fina grejer (det är dock ett märke, inte en butik) en butik som är bra är The Horse och Mountainhorse. :) Samma som alva ;) 
Kram 
 
 
Fetstil : Alva

Normal : Vera
 
Kram kram. :) 

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: ELLEN

Har en fråga. Är ni inte för stora för att rida på en shetlandsponny? Skritta lite borde vara lugnt med hoppa tror jag inte är så bra. Hur mycket väger ni?

Svar: Ellen, det kanske ser ut som att vi är alldeles för stora! Jag är 1.63 så jo vi är alldeles för stora! Det har du faktiskt rätt i! Men om ägaren ber oss hoppa på den så gör vi det! :) men vi är glada att du bryr dej! :) tack för att du läser våran blogg! Ha en underbar sommar nu Ellen! Kram från pm brudarna!
ponymaniacs.blogg.se

2012-06-28 @ 01:24:31
Postat av: Tilda

Jag håller med Ellen. Det spelar ingen roll om ägarna ber er. Det är som om ni säger "Vi bryr oss inte om vi skadar hästen." För att det kan vara farligt för hästen.
Förlåt för att jag verkar tyken. är lika lång som dig. Och jag skulle aldrig kunna liva upp på en Shettis hur mycket ägaren än bad mig.

Svar: hejhej. Om hästen skulle blivit skadad så skulle han bockat av vera :) kram kram ;)
ponymaniacs.blogg.se

2012-06-28 @ 20:27:29
Postat av: Maja

Har Alva eller vera någonting från Kingsland?
Och isåfall vad? :) <3

2012-07-01 @ 12:12:11
Postat av: Maja

Hallå? :) Ni får gääärna svara på min kommentar:)<3

Har Alva eller vera någonting från Kingsland? Och isåfall vad? <3

Tacksam för svaar! Gillar er blogg! ;)

Svar: Förlåt! :) Jo jag har lite blandade kingsland grejer, jackor, strumpor osv.. Vet inte riktigt hur mycket. //Alva.:)
ponymaniacs.blogg.se

2012-07-04 @ 21:49:22
Postat av: Maja

Okej, kan ni inte lägga ut bilder på det ni har? :)
Vem har mest grejer?:)<3

Svar: Kanske :)
ponymaniacs.blogg.se

2012-07-05 @ 21:59:23

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0