Deep shit..

Vänner. Ja, vad är igentligen en riktigt bra vän?
är en vän en sådan som alltid finns där för en eller en sådan som man kan kalla bästa kompisen?
För mig är en vän en sån som kan älska mig för den jag är!
Eller en sån som jag kan älska jämt!
Jag kan inte säga att jag har särsilt lite vänner, snarare tvärt om!
Men av alla vänner jag har kanske det finns några vänner som är mina vänenr bara för att kunan bli en kändis
En av mina vänner som betyder OTROLIGT mycket för mig är Elise.
Hon ör en av mina närmsta vänner!
Själv tycke rjag inte om att gå runt och ba, Åh vi e bästa kompisar och yada yada..
JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER, men det är lite överdivet för min del!
Alice Bergström, Ja vi träffades i min klass när jag var ny i 4:an.. Jag var värsta jvla kill tjusaren och var SJUKT dryg! Kunde komma med tex denna kommentaren. "hur känns det att inte vara populär?"
GISSA vilka blickar jag fick då?
Men jag ändrade mig! Jag köpte bland annat en häst jag skaffade förta pojkvännen och jag fick min första riktiga kyss.
Det jag gick igenom var ett underbart år! Jag må vara 00;a fast inte vilken som helst! Hatar sånna som bah, Tja ska vi bli vänner?
och man bah..
FU?
En riktig vän för mig är en jag kan säga allt till, ha roligt med och älska!
Har blivit lämnad av vänner så många gåner så jag tappat räkningen..
Vissa för att jag blibit den jag ör idag, ocg vissa för att de inte accepterade mig längre!
Jag har en sjukt svår period nu! och det är för mian egna orsaker som jag intr vill lämna ut här! Mycket lämnar jag ut men INTE DET!¨
JAg blev lämnad av min första kille! JAg blev så sårad att jag inte ens ville ge kärlkeken en chans! MEn ni vet ju hur envis jag är? so what?
Såklart tog jag mej igenom det! Blev ganska snabbt kär igen! Vissa kallar mej player! Men man måste ju testa sej fram!
HATAR SÅNNA TJEJER som söker uppmärksamhet från killar! Det är som att säga till en tomat att " säg att jag ser bra ut" HELT OMÖJLIGT?
Vissa säger att jag är WB OCH? jag ör jag om jag inte passar in för dej så okej ses?
Jag gör alltid allt för mina vänner! tjänster jag älskar dom osv! MIna vänner är allt! Har haft ett FETT turbulent liv hittils! Men det säker stabbilitet! Jag har fille och jag trivs med han! Vi klickar! Vissa tycker att
AH, ni ses ju aldrig och fan vad ni e olika och ni har ett oseriöst förhållande!
MITT SVAR: Vad fan vet ni om det? jag och min kille äger tsm! Vi e ett egipage! Om ni mår så jvla dåligt över det sluta bry er om mig då?
Jag skiter i vad ni tycke rom mitt och filles förhållnde! Det är mellan han och mej! Det finns 100 tals tjejr som är emot oss! Som gärna skulle lägga till lite extra för att såra oss! Leka med oss? But please, let us be togheter whitout you opinion!
Veraimage description

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Eliiiise

Gud va rätt Vera !! DU E STRONG 😘❤👍

2012-05-31 @ 22:22:10
Postat av: Lowisa

Känd? xd

2012-06-03 @ 17:06:28
URL: http://lawiza.blogg.se/

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0