HEMSK Träning "check"

Hej allihopa... Idag gick träningen åt Helve*e! Vi körde hoppninen ute.. Och det var BARA bocksprång och skit! Jag blev så jädra besviken för att det gick som det gick! Kunde inte en hoppa i galopp?! Så det gick helt och hållet åt HELVE*E! Tror faktiskt att jag ALDRIG vart så besviken som från ridingen idag. Men men sånt är livet och det kan ju inte alltid vara perfa inom våran sport! För i våran sport så är det ju lite ja skitit ibland.... Dock hade jag inte mäster fotografen med mig i dag så inga bilder här inte, asså gud måste börja att ta mera bilder på ridningen! Men jag lovar att jag ska det! Men jag måte ba hitta en mäster fotograf först! Elise är ju ioförsej GRYM på att fota! Får prata md henne om det.. Problmet är att vi tränar samtidigt imorrn... Mne jaja nu kör vi för f*n får väk be Alice om dä kanske! <3333333 Justja fick en fråga ifall jag och Alva är bästa vänner? Svar: vi är bra vänner! och vi har ju denna grymma blogg tsm eller hur?<333 justja ikväll komemr en video blogg på min bästa vän Alice upp! Hon och jag flamsar lite vettni!! sånt som girls gööör ibland jö!!!! MEEEN MEEEEN see you giiiirls and boooooooys <333
xoxo Vera GAAAAMLLAAAAA BILDER JUST NU VETTNI <33

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0