idag

Yster var skitsur och på dåligt humör, skulle rida ut till ängen men var tvungen att rida tillbaka till stallet (skulle hämta spö) och när jag skulle rida tillbaka till ängen började hon sparka bakut som f'n... men det kändes bra att hon busa av sig lite ändå. blev värsta uppvisningen när det satt några barn och åt lunch och såg "vilda yster". :P
Cuppe tyckte det var jätteroligt att rida ut så jag red honom, hoppade stock. en gång så vägrade han, men sen HÄVDE han sig över det direkt efter han vägrade (utan att jag var beredd) så jag ramla av...,, kalla mig dålig ryttare eller whatever, men seriöst, en 95 cm shettis som ska hoppa ett brett 50 cm hinder som dessutom är en stock utan sats?
tack för länkningen ponnysanning. <3
//Alva
(bilderna är inte från idag) :
Älskar sista bilden... Det enda man ser är LYCKA...

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Maja - Hästblogg

Visst är sånna ridskor as sköna ;D

2012-05-30 @ 15:05:17
URL: http://baaraponny.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej! Alva, jag har sett bilder och videor när du rider och du är duktig för att inte ha ridit länge :D Men dina knän nästan fullkomligt STÅR UT från hästen! typ såhär –––> -( )– kram <3

Svar: Det är för att ha benen om. :) Det påvärkar ej ridningen på ett dåligt sätt utan är bara ett knep för att ha mycket ben hela tiden. kram.
ponymaniacs.blogg.se

2012-06-09 @ 20:35:49

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0