Information!

Hej alla läsare. Vi har fått nog av såna här kommentarer:




Ni skriver saker om vad vi sagt, som vi egentligen bara flummat ihop, sen skriver ni inte ens email eller namn. Det är väldigt fegt. Men vi tar inte illa upp, alla topbloggar har haters, även vår blogg.

Men nu är det nog med anonyma kommentarer (nej vi är inte såna som spårar upp er, men vi vill kunna svara er, utan att göra en MASSA inlägg på bloggen om svar på kommentarer), så alla anonyma kommentarer tar vi bort, från och med nu.

Puss och vi älskar er som inte gör sånt, ni som gör sånt kan väl strunta i det? :) ♥

Puss och kram Vera och Alva.

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Clara

Skit bra skrivet! Ni har så rätt! Eran blogg e va bäst!



Älskar er mest i världen!!



Clara

2012-05-10 @ 20:48:45
Postat av: Sara Molin

Niiiiiice! Diggar er blogg! När hoppträning ni nästa gång? Jag och några kompisar tänkte komma och titta ok? Jag mejlat er!



Kramizz

2012-05-10 @ 20:55:09
URL: http://min blogg suger!
Postat av: Malin

Jag skriver bara min mail om jag frågar någoting! kram! längtar tills nästa inlägg!

2012-05-10 @ 20:55:40
URL: http://nope!
Postat av: Louwisa

Jag fattar exakt vad ni menar... Gud vad jobbigt liksom! Särskilt den som skrev -.- som namn osv. :/ Lider med er kan jag säga!

2012-05-10 @ 20:57:09
URL: http://Min blogg är nedlagd
Postat av: Debbi

SNÄLLA LÄNKA MIN BLOGG <3

2012-05-10 @ 20:58:28
Postat av: vera

hej vera och alva det är roligt för jag heter samma sak som dig vera!

2012-05-10 @ 21:24:42

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0