Shiiiiiiiiit vad jag sovit!

Hej bloggen. Sovit all day! Det blev lite väl sent igår kväll asså! Haha. I morrn blir stallet för första fången på ett ta. Shit det kommer la bli så jädra skönt asså. Ska rida lite. Kanske hoppa. Eller dressyr. Haha ja jag vet inte alls asså. Men jaja. Nu blire dags att sticka från landet. Ska bli la gött att komma hem till villan igen. Sooooova ska jag göra förstår ni! Fast jag sovit typ 18 timmar all ready. Fast sova igen kommer jag gott och väl göra ändå. För man blir trött utav att sova hela dan. Asså sorry har lixom iget att blogga om! Men ikväll kommer vääääääääääärta häst inlägget asså! Så håll ögonen öppna lovely you. Älskar er kära läsare!

Xoxo Vera


Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0