Svarar på några frågor (svarar på flera sen)

1. Jag har ridit på ridskola i drygt 2 år men har ridit lite med min syster innan. Rider flera gånger i veckan och har medryttarhäst. :)
2. Att när man byggt upp ett band med de så bryts aldrig det bandet.
3. HV Polo lätt. Älskar de ! :)
1. Japp. :)
2. Nellies, Nicholais, Ponnysanning och Barrys blogg.
3. Vet inte. :)
4. Marinblå eller röd. Helst båda ihop. Annars militärgrönt.
5. runt 95cm/1m på stor C-ponny tror jag? (egentligen bryr jag mig inte om höjd utan tekniken, sitsen, vägen och sånt.)
6. Hoppning! Sen dressyr. :) Tycker även fälttävlan är spännande men det tänker jag inte träna/tävla i.
7. Låt de vara stolta, om de är snobbiga låtsas jag inte om de.
8. Vi har inte råd.
1. 155 cm. Alldeles lagom tycker jag. :)
2. Nej.
3. Marinblå eller röd. Älskar röda kavajer, då de sticker ut. Särskilt om man rider en skimmel.
4. Nej. Men jag är intresserad. :)
5. Vi har kontakt med Horsespot ja . :)
6. Nej men hon vet vem vi är och vi vet vem hon är. :)
7. Nej. :)
Vi har lite strul med .se just nu men vi ska köpa det från Blogg.se. :)

Här skriver du kommentarer och läser kommentarer. Skriv mycket, skriv ofta men håll dig till ämnet och var trevlig.♥
Postat av: Elsa

Som om Nellie vet vem ni är? Säkert!

Ljugare….

2012-05-23 @ 21:19:50
Postat av: Elise <3

Frågor till Alvis! :

Vem gör dig mest lycklig? (Inte någon häst)

Vad älskar du mest i heeeeeela världen?

Om du fick välja en häst vilken färg?

Vera:

Vilka 5 personer betyder mest i hela ditt liv?

KOmmer du till stallet imorn torsdag 24/5?



JAg hejjar på er kör ert race nu girls det är ni som kan göra det ingen annan kan göra det åt er Puss på er

2012-05-23 @ 21:46:46

Kommentera här hur mycket du vill! ♥

Har du något namn? ♥
Klicka om du gillar kakor ♥

Din email ♥ (Syns bara för oss)

Har du en blogg? ♥

Skriv vad du vill, förutom taskiga saker ♥

Trackback
RSS 2.0